
O nas
Konsuming to podcast poświęcony trendom konsumenckim i marketingowym w Chinach. Naszą misją jest przybliżenie polskim słuchaczom dynamicznie zmieniającego się rynku chińskiego oraz analiza najnowszych strategii marketingowych, które kształtują przyszłość globalnego handlu.
Każdy odcinek to podróż przez różne aspekty chińskiego rynku - od e-commerce, przez social media, po zachowania konsumenckie. Zapraszamy ekspertów, przedsiębiorców i analityków, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z chińskiego rynku.
Nasz zespół
Maria
Prowadząca & Producentka
Ekspertka ds. marketingu z doświadczeniem. Od 6 lat pracuje z azjatycką sprzedażą internetową, ukończyła studia magisterskie w Wuhan z ecommerce badając jednocześnie tamtejsze trendy konsumenckie i strategie marketingowe. Aktualnie mieszka w Szanghaju
Mateusz
Współprowadzący & Analityk
Specjalizuje się w rynku Chińskim i chińskiej technologii. Po studiach w Pekinie, pracuje w Szanghaju.
Nasza historia
Konsuming narodził się w 2024 roku z pasji do Chin i fascynacji dynamicznie zmieniającym się tamtejszym rynkiem konsumenckim. Maria i Mateusz, połączeni wspólnym zainteresowaniem chińskimi strategiami marketingowymi, postanowili stworzyć platformę, która przybliży polskim słuchaczom ten fascynujący świat.
Nazwa "Konsuming" to gra słów łącząca "konsumpcję" z nawiązaniem do Chin ("Ming" - nazwa dynastii chińskiej). Symbolizuje naszą misję analizy chińskich trendów konsumenckich i ich wpływu na globalny rynek.
Dziś Konsuming to podcast, ale planujemy by rozwinęło się to w społeczność przedsiębiorców, marketerów i entuzjastów zainteresowanych chińskim rynkiem.